KUNDCASE

Ett urval av företag som varit vänliga nog att ge oss ett utlåtande.

Tveka inte på att kontakta oss om du är intresserad av att höra mer om våra tjänster.

Det kostar ingenting att fråga.

Kontakta oss

RYAN

Företaget: Ryan, med huvudkontor i Dallas USA, är en ledande global tjänsteleverantör inom moms -och skattefrågor för företag. Ryan har 5 000 anställda som hjälper över 18 000 kunder i över 60 länder. Företaget har varit verksamma i Sverige sedan 2007.
Uppdraget: JKRS uppdrag går ut på att kontakta beslutsfattare på företag som Ryan är intresserade av att komma i kontakt med. Därefter ger JKRS en presentation av företaget och dess tjänster, samt genomför en behovsanalys med beslutsfattaren.

Läs mer…

IRON MOUNTAIN

Företaget: Iron Mountain Inc (NYSE: IRM) är ett av världens största företag inom informationshantering. Med över 70 års erfarenhet hjälper vi över 225 000 kunder världen över att lagra, skydda samt hantera både digitala och fysiska tillgångar.
Uppdraget: JKRS hjälper Iron Mountain med mötesbokning inom två tjänsteområden; återbruk och återvinning av elektronisk utrustning samt extern lagerhållning.

Läs mer…

AVARDA

Företaget: Avarda levererar en marknadsledande white-label lösning för betalning inom området e-commerce. Avardas lösning är att företagets varumärke ska stå i centrum under hela köpprocessen.
Uppdraget: Uppdraget går ut på att JKRS hjälper Avarda med att kontakta norska e-handelsbolag och presenterar Avardas tjänster och genomför en behovsanalys.

Läs mer…

SWEETSPOT

Företaget: Sweetspot utgångspunkt är att butiken är den plats där flest konsumenter möter varumärket. Med rätt erbjudande och bra exponering av varumärket bygger vi intresse och skapar resultat.
Uppdraget: kontakta de företag som Sweetspot vill träffa och identifiera namn på rätt beslutfattare.

Läs mer…

CRAMO

Företaget: Europas näst största företag inom uthyrning av maskiner, utrustning och hyresrelaterade tjänster.
Uppdraget: Kontakta befintliga kunder via telefon för att erbjuda digitala lösningar för hyra och retur av varor och tjänster online.

Läs mer…

OPTRONIC

Företaget: Ledande i Norden inom avancerad tillverkning av produkter och moduler som nyttjar optisk mätteknik.
Uppdraget: Omvärldsbevakning och bokning av kundmöten med befintliga samt nya potentiella kunder.

Läs mer…

SVENSK BRANDSKYDDSPLANERING

Företaget: Arbetar med att ge bostadsrättsföreningar en seriös och pålitlig samarbetspartner inom brandskydd och utrymning.
Uppdraget: Boka informationsmöten med styrelsen gällande brandskydd och utrymning.

Läs mer…

KEABGRUPPEN

Företaget: Hjälper företag och bostadsrättsföreningar med städning av arbetslokaler och trapphus.
Uppdraget: Kontakta beslutsfattare med syfte att boka in platsbesök avseende städning och fastighetstjänster.

Läs mer…

FOXWAY

Företaget: Specialiserade på IT-tjänster som kretsar kring den enskilde medarbetarens arbetsplats.
Uppdraget: Kontakta beslutsfattare på stora företag med målet att boka kundmöten avseende Foxways tjänster inom återtag av elektronisk utrustning.

Läs mer…

KERNEL

Företaget: Kernel har över 20 års erfarenhet av searchrekrytering, primärt inom branschområdena IT, Tech, säkerhet och traditionella ingenjörsområden.
Uppdraget: Kontakta beslutsfattare ansvarig för rekrytering på företag verksamma inom den industriella sektorn.

Läs mer…

TENDERS

Företaget: En affärsjuridisk konsultbyrå som sedan starten 2005 hjälpt företag att vinna offentliga upphandlingar.
Uppdraget: Kontakta företag som anlitat Tenders ett par år bakåt i tiden. Syftet med kontakten är att förhöra sig om nuvarande situation och vid behov boka ett möte mellan parterna.

Läs mer…

”Vi på Länsförsäkringar har anlitat JKRS i drygt två år och varit mycket nöjda med resultatet. Kunderna är på plats när vi kommer ut till dem och de vet vad mötet ska handla om. Jag kan varmt rekommendera andra att använda JKRS för att skapa kundmöten”.

Stefan Egerstad,
Länsförsäkringar

”JKRS är duktiga på prospektering och på att boka möten med rätt beslutsfattare, jag har haft ett långvarigt samarbete med dem där de bokade kvalitativa möten för mig som hjälpte mig att uppnå mina uppsatta mål. JKRS gav också det lilla extra i och med de bekräftar mina möten med kunden några dagar innan mötet på så sätt slipper jag förbereda för möten som inte blir av”.

Viktor Rahal, KAM
Visma

”Genom vårt samarbete med JKRS uppnår vi trygghet och kvalitet i arbetet med att utveckla relationer med nya och befintliga kunder.”

Johan Törnhage,
Max Matthiessen

”Svensk Ränteförvaltning AB har provat fler TM företag genom åren och JKRS är det företag som klarat uppdraget bäst. De har bra återkoppling och kommunikation med sina kunder vilket uppskattas”.

Nils Revvik VD
Svensk Ränteförvaltning AB

Vi har använt JKRS i ca 3 år, under dessa år har de hjälpt oss med att boka förstklassiga möten som generat affärer till oss.
Snabba, flexibla, proffsiga.

Martin Nordqvist, CEO
Söder om Söder

”Att boka kvalificerade kundbesök är en stor utmaning och bygger på god förmåga att kunna beskriva och skapa kundnytta för den som vi vill träffa. JKRS har lyckats att hålla en god kontinuitet, träffa helt rätt vad gäller beslutsfattare och nivå och banat vägen för våra affärer. Vi har genom det ökat vår hit-rate för att slutföra affärer och skapa nya kundrelationer, något vi annars inte hade kunnat göra med den effektivitet och precision som idag sker. För oss är det arbete JKRS Kundrelationer gör, ett strategiskt affärsmässigt mycket viktig jobb för oss”.

Marika Skärvik, CEO
PerformancePotential AB

”Vi är nöjda med JKRS Kundrelationer då vi fått ett bra bemötande, de har varit flexibla och anpassat sig till vår lite udda målgrupp och är duktiga på att leverera bokade möten”.

Elias Holmström, VD
InspireIT Sweden AB

ÄR DU NYFIKEN PÅ HUR VI ARBETAR?

KONTAKTA OSS SÅ BERÄTTAR VI MER.

 

 

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.