CRAMO
Cramo AB ingår i affärsområdet Cramo Norra Europa tillsammans med Norge, Finland, Estland, Litauen och är ett av de ledande uthyrningsföretagen i Sverige med över 90 depåer och ca 850 anställda över hela landet.
Verksamheten omfattar såväl korttidsuthyrning av enstaka maskiner som totalåtaganden i större projekt, fullserviceåtaganden på flerårsavtal och outsourcinglösningar.
BAKGRUND
En del i detta arbete är att erbjuda digitala lösningar för hyra och retur av varor och tjänster online, bland annat genom en kundportal och en mobilapplikation.
För att nå ut med buskapet har Cramo AB genomfört flera marknadsaktiviteter, varav en av dessa är att kontakta befintliga kunder per telefon med hjälp av JKRS.
UTLÅTANDE
Arbetet har gått över förväntan. Vi upplever att vi har en väldigt bra relation med vår konsult och att han både förstår sig på Cramo AB som företag samt vad vi tycker är viktigt.
Vi uppskattar att han alltid gör det där lilla extra, till exempel genom att direkt kontakta oss i de fall en kund kommer med feedback eller har frågor, så att vi kan följa upp samtalet.
Resultatmässigt är vi också väldigt nöjda. Vi har sett en stor uppgång i användning av kundportalen till följd av JKRS insatser. Det har ett stort värde för oss, eftersom det bidrar till vårt mål om att vara branschledande när det kommer till att erbjuda digitala möjligheter för våra kunder.
Slutligen upplever vi att vår konsult tar arbetet på största möjliga allvar. Han håller alltid deadlines och tid för avstämningar och det är väldigt skönt att han driver denna arbetsprocess. Vi är sammantaget väldigt nöjda med JKRS.
Marielle Drosback
Senior Marknadskoordinator
Cramo AB
låter det här intressant?
Kontakta oss så pratar vi vidare!